Servis Genie je program koji barata radnim nalozima, pojednostavlja fakturiranje te omogućava Vašim partnerima lakšu komunikaciju i transparentnost.


Servis Genie je BESPLATAN!!!

Program je napravljen za potrebe malih i srednjih uslužnih servisa ili za interno praćenje naloga u velikim pogonima. U stvari, sami pogledajte Demo i priloženu dokumentaciju i sami procijenite da li Vam je aplikacija od pomoći ili nije ;)

Besplatno preuzmite
Servis Genie web applikaciju
    GitHub
Provjeri na Git-u


Za instalaciju Vam je potreban Windows web server i ponešto znanja za instalaciju i konfiguraciju!

Ključne značajke Servis Genie web aplikacije:

  • Mobile friendly - Rad na terenu na bilo kojem prijenosnom uređaju sa internet vezom. Program je web stranica
  • Korištene isključivo univerzalne web tehnologije za što bolju kompatibilnost sa svim uređajima
  • Digitalno potpisivanje radnih naloga
  • E-mail notifikacije
  • Cjenici po partnerima i mogućnost ne prikazivanja financija u radnim nalozima
  • Grupno fakturiranje i pregled fakturiranog po broju računa. Neće Vam se ponoviti da neki radni nalog nije fakturiran.
  • Partnerski portal za pregled radnih naloga, otvaranje novih i pregled fakturiranih naloga
  • Praćenje efikasnosti servisera po radnim satima razdvojenim po uslugama i po završenim nalozima
  • Jednostavno za prevesti na bilo koji jezik
  • Ljepota u jednostavnosti

Servis Genie DEMO
Demo informatičkog servisa za koji je i pisana aplikacija


Primjera klasičnog servisa koji barata i sa korisnicima koji dolaze na lokaciju i donose stvari na servis i velikim klijentima koji imaju svoje odjele. Mogućnost preuzimanja radnog naloga označava koji je serviser na slučaju te kasnije praćenje i povijest. Napomene uz radne naloge su privatne i nigdje se ne prikazuju korisnicima, što omogućava necenzuriranu komunikaciju između servisera.

Nakon završavanja radnog naloga šalje se E-mail notifikacija korisniku (ako je unesen njegova mail adresa). Slanje notifikacije se može i jednostavno zaobići kao iznimka. U mailu se korisnika poziva da digitalno potpiše radni nalog ili da napiše primjedbu ako nešto ne odgovara.

I na kraju dolazi grupno fakturiranje gdje se unosi broj fakture radi lakšeg kasnijeg pregleda. Prilikom grupnog fakturiranja, aplikacija Vam daje pripremljene podatke za kopiranje u račun, kao što su brojevi naloga, razdoblje naloga i sl.

U partnerskom portalu, klijenti mogu imati pregled radnih naloga u radu, raditi nove naloge za koje se šalje notifikacija serviserima na mail. Klijenti mogu potpisivati radne naloge i pregledavati fakturirane.

Dorade, prerade i modifikacije aplikacije su moguće. Ovisno o zahtjevu, mogu biti besplatne ili uz manju naknadu. Veće dogradnje ili modifikacije su također moguće uz prethodni dogovor.


Tehnikalije aplikacije

Servis Genie je web aplikacija. Programski kod se izvodi se na poslužitelju koji može biti na internetu ili u lokalnoj mreži. Klijenti pristupaju aplikaciji kao web stranici sa bilo kojeg modernijeg uređaja i preglednika (pametni telefoni, tableti, računala, Windows, MacOS, Android, Linux i dr.).

Korištene tehnologije su: ASP.NET 4.5, MSSQL, HTML 5, Bootstrap, jQuery...

Servis Genie je raspoloživ kao usluga, smješten kod nas ili kao aplikacija koju možete instalirati na bilo koji windows poslužitelj ili računalo. Djeluje kao internet stranica i može joj se pristupiti sa bilo kojim preglednikom i uređajem.


 

Servis Genie

USLUGA
Smještaj programa na našem serveru.

Servis Genie

APLIKACIJA - FREE
Preuzimanje fajlova aplikacije za vlastitu instalaciju

Sve mjesečne naplate se primjenjuju samo dok ste aktivni (za sezonce).

Mjesečna naknada

65 kn ili 9 €

Backup:
Nadogradnja:
Podrška:


Godišnja naknada

600 kn ili 79 €

Backup:
Nadogradnja:
Podrška:


Dogradnje i unaprjeđenja

Automatski

Ručno


Jednokratna naknada za instalaciju i modifikacije

180 kn ili 24 €

Prvi mjesec je uključen



NAPOMENA:


Instalacijaska procedura je samo na engleskom radi lakšeg održavnja. Ispričavamo se radi toga.

Installation of Service Genie web application

Pre requirements:


Create a Database and user with appropriate rights. Write down host, user and password or any other information for database connection string.

Prepare E-mail that will be used for sending notifications from the app.

Open web.config (first one you find, in the root folder) and find following sections:


	<add name="DataContext"
		connectionString="Data Source=*HOSTNAME*, *PORT*;
		Initial Catalog=*DATABASE_NAME*;
		Persist Security Info=True;
		User ID=*DATABASE_USER*;
		Password=*PASSWORD*" 
		providerName="System.Data.SqlClient"
	/>


	<add key="MailFrom" value="FROM@EMAIL.DOM" />

	and
	
	<smtp from="servis@applicon-x.com">
		<network defaultCredentials="false" 
			host="*SMTP HOST*" 
			password="*PASSWORD*" 
			port="*PORT*" 
			userName="*USERNAME*" 
			enableSsl="false"
		/>
	</smtp>


	<add key="Culture" value="hr" /> //change value to en if english applies
	
	and

	<globalization uiCulture="hr" culture="hr-HR" /> //also en is an option

Make necessary changes. Save and upload to you web server.

In your browser open your root web location and add: /SysAdmin/Initialize (it should be something like http://yourweblocation.com/SysAdmin/Initialize)

This will create necessary tables and create roles and initial system user with username: SysAdmin and password: OpaSer000

Installation is complete. Open root web location and you will be redirected to login. Go to Admin and fill your business data, from top to bottom.

To test e-mail settings go to /SysAdmin/MailTest

Good luck!